jag saknade snön


fy tusan vad snabbt det går, man längtar och går och förbereder inför julen ibland veckorna innan allt ska ske, och sen på bara några timmar är det över. men jag kommer alltid längta och förbereda långt innan, för det är liksom det som är charmen med det hela, jag helt enkelt älskar julen !

jag är helnöjd med mina juleklappisar! hyperdyper nöjd !:) blev verkligen glad för allting, fick saker jag önskat mig och inte önskat mig, men det är nästan det som är roligast, att inte veta vad man får, som jonas julklapp. Världens bästa som han såklart är, hade han ringt KB och frågat om han fick komma in gratis på Timbuktus konsert för att köpa hans vinylskivor till mig, och ja visst, det fick han. så nu har jag alla hans vinylskivor, de är as coola !
jag älskar dig! image39
fick lite smycken och så, påslakan, looove them och lagom mycket mer, och julafton var bara helt underbart! lite utgång på kvällen tillsammans med emelaaaj, lina och frida och sen väntade mig inte så varma säng när jag kom hem.
idag är det ytterst lite jobb som gäller, sen tänkte jag ringa jonas och höra om han vill ut på äventyr med mig och kvällens avslutas med en underbar middag, kalkon(!) tillsammans med familjen och farmor, mumsigt !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback