the one and only


TIMBUKTU är en klass för sig! fan , jag älskar verkligen honom! och det hela blev ju ännu bättre när han hade med sig vänner..nämligen Damn (såklart) Tingsek, Supreme och inte minst Promoe! vilket hår han har..
jag, älskade jonas och min trogna Mr D tog oss med glädje ner mot Lund och skulle inta Mejeriet. Dock tog det oss lite tid att hitta dit vi skulle, vi hade ingen karta eller något, och lilla jag som trodde jag hade lite feeling var det låg, hade ju som vanligt helt fel och plötsligt var vi vilse i Lund. Där körde vi runder i oändlighet tills vi kom till ett stoppljus, då säger Mr D, jag tror det ligger på en hörna typ, ganska så litet och DÄR, mitt framför oss låg mejeriet. så vi tackar stoppljuset som fick oss att stanna och titta just dit.
väl där var det kö och bajs, alltid segt, och väl inne fick vi vänta 2 ½ timme på att den lille mannen skulle dyka upp (alldeles för lång väntan) men sen var det ös! han är så jävla grym, och ni som inte sett honom live, göööör det !  

och vinylskivorna, jag vill ha, nu, nu, nu !

        



image33

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, Timbuktu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback