det finns bara EN

Allting går i ljusa färger, kuddarna, väggarna,
tavlorna, ja allt,  även kläderna.

 I mitten av rummet finns sängen där alla hennes kuddar
finns, de går i de mjukaste nyanserna,
 beige, benvit och ljusbrunt, det är en säng man bara vill slänga
sig i och krama om hennes kuddar varje gång man är där.

I bokhyllan finns alla ljus, med doft av sommar, vanilj och ros.
Rummet får mig glömma alla problem, hennes rum gör mig glad.
Hennes rum symboliserar hennes personlighet, allting visar
sanningen.

Hon är som sitt rum, mjuk som soffan och doftar
som ljusen, hon är fin precis som
rummet och man vill alltid vara hos henne.



föralltid


Kommentarer
Postat av: Ullis

så fin :) jompa som är författare ?

2007-01-12 @ 00:40:29
Postat av: Syster

Yeah! I know You love My bed....:) Saknar Dej i Massor Aven om inte dikten var Skriven Till mej ...Pussar Pa dej i Massor!!

2007-01-15 @ 03:57:02
Postat av: Anonym

Aha, aa den va jättegullig ! :) Veeem är den till ?

2007-01-15 @ 15:30:10
Postat av: J

vem skriver som anonym?
no information without a name, shame!

2007-01-15 @ 23:49:42
Postat av: kajsa

Såja, det var ju jag själv som frågade efter din blogg på min sida, jag vågade inte säga att jag glömt vad du hette. Glad att jag hittat hit på nytt. Johanna, så himla duktig du är på att skriva. Herregud, jag blir helt tagen. Minns att du sa något i skolan om att du skrivit en dikt om mig och ett rum och vågar inte ens tänka tanken på att denna dikt skulle vara den du lagt in här. Så därför, med tårar i ögonen frågar jag, vem är denna dikt till? så vacker!

Postat av: Lina

jag vet jag vet vem den är till! ;) men vågar jag säga? hiih

2007-01-16 @ 15:18:53
URL: http://linala.blogg.se
Postat av: Faruschka

Ooo innan var ja inte så nyfiken vem den var till/ vem den är gjord av. MEN NUUUU ÄR JAG!

2007-01-16 @ 17:06:59
Postat av: kajsa

HAHA, börjar bli smått förvirrad här. Så kul detta är! Men eftersom jag är högre rankad på världslistan än vad resten av er är så är det ju jag såklart! (personen i dikten var en mjuk själ vad jag förstod så kanske inte ändå :S )

2007-01-16 @ 19:56:36
Postat av: Faruschka

Haha, nu vet jag !!! :D

2007-01-17 @ 23:12:27
Postat av: Lina

Kajsen!!:D

2007-02-27 @ 20:05:05
URL: http://linala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback