2 veckor idag, woahaoaoa



haft en ok vecka med tanke på att där varit saker kvar att göra i skolan, men dagarna rullar på och försvinner, en efter en och det är en underbar känsla!
igår, ganska hektiskt dag, skolan möte med handledaren om vårt projektarbete(hurra, vi är bäst :) ), sen middag med kusinerna hos farmor, mumsigt, och sen fika med älskade kajsa, jag saknar dig snutti, men det var riktigt mysigt igår och snart väntar Mallis en vecka med dem, även om de åker hem och jag stannar, så hinner jag träffa er ändå!
Sen Curla, eftersom det hände en inte allför rolig sak med chefen, så fick jag och Farah vara ute på Curla från 16.00-22.00, men med gott sällskap blir det alltid bra, visst farah?:D
och BoIS, som faktiskt (!) vann över Malmö FF igår, med 2-1 i Svenska CUpen får också en liten applåd här i bloggen, för det väl väldigt duktigt, och givetvis ett plus till Linus, man måste stötta släkten, heja Linus.


Idag, fredag väntar geografi diskussion om energi, människa och miljön och det är det sista skolarbetet jag gör på Justus Tranchell gymnasiet i Landskrona någonsin, fyy faaaan! givetvis hoppas jag att detta går bra, för gör det det, så väntar en mycket välbehövlig och välförtjänt belöning! woohoo.

Annars ser jag fram mot kvällen, som ska spenderas i Malmö med Curlas instruktörer, nämligen på Laserdome där vi ska tävla mot varandra i en femkamp, och det kommer bli en femkamp mina motståndare sent kommer glömma!

bilder och detaljer återkommer jag med!

enjoy people

Kommentarer
Postat av: Farah

Farah har alltid underbart kul när hon jobbar med Joo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback