jordgubbar och blåbär

mmm precis som rubriken säger så bär det snart iväg!

resan är bokad, 12 juni, alltså bara tre dagar efter den efterlängtade studenten(!).
Känns verkligen mega skoj att ha ett jobb när man åker ner från början, men även tråkigt. Alla andra är kvar här hemma, anna, kajsa, malin, lina, farah visserligen flyttar hon till jönköping men innan jag hinner träffa henne, mandy, ullis, emelie, olle, linus, dannis och alla kusiner och familj... och alla andra också ... och den vi inte för glömma är såklart jompe, min älskling! dig kommer jag sakna något helt otroligt.. men du kommer till mig ganska så fort :) och tur är det.

sen en annan positiv sak är såklart att jag får vara med Liziz hela sommaren, oftast är det positivt, men ibland orkar man inte riktigt:p hahaha.
 sol, värme, bad, fest och jobb, vem tusan tackar nej till det?

och förresten behöver jag inte fira min födelsedag själv, tjejerna, malin, anna, kajsa, lina och paulina är minsann på Mallorca den veckan, så kanske en liten middag för mig eller något? vad sägs? eller ni har ingen talan, så ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jojo du kan ju inte räkna, det är faktiskt 4 dagar efter studenten.. 9,10,11.. och så 12 ! haha ;D det är lika med fyra . okej att du åker på den fjärde dagen , men ja .. rätt ska va rätt .. hahaha :P Du kommer få det sååååååååå bra och jag kan tala om för dig att jag hade gaaanska så mycket velat byta med dig ! ;D

Postat av: Jojo

men hallå, var det inte här jag skrev tillbaka? jag förstår ingenting..

2007-05-06 @ 18:25:05
Postat av: Anonym

Woooho jag stod föörst bland dom du kommer sakna så du kommer nog sakna mig mest tror jag då..till och med mer än jompe:P..middag ska det bli och fest i Palma?! eller? så kan du sova på vårt hotell:Ddet låter väl grymt?

2007-05-07 @ 21:29:20
Postat av: JOjo

jag vet inte vem det är som skriver, lina, kajsa, lina malin?!

2007-05-09 @ 14:47:12
Postat av: Anonym

Den som stod först i texten så klarre! och inte en enda gissning gjorde du på mitt namn:(

2007-05-11 @ 23:12:23
Postat av: Jojo

hahah men Annhnäää, jag skrev lina två gånger, det ena är ju du!, det förstår du väl?:D
klart jag kommer sakna dig, bara dig!

2007-05-13 @ 19:33:16
Postat av: Myntet

mjauuu, hoppas du får en trevligt sommar i spanien med mycket spansk dans. arrribbbbbaa

ps. tror att spansklärarMarcus hälsar på dig.

2007-05-14 @ 19:32:10
Postat av: Jojo

manninnnenenneneen, passa dig! hahah!

2007-05-14 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback