tänt var det här!

som vanligt sitter man här på jobbet i sin ensamhem. man hör kunderna ute på isen, man hör hur varje sten glider fram på isen, pang, där tog den i ett av hacken, duns, där trillade någon, "jaaaa, jippie" hör man plöstligt när någon satt en bra sten... så ser det ungefär ut.
Idag handlar det om brandmän från Trelleborg, och vem tusan tar sig från Trelleborg till Landskrona för att curla en lördagkväll? aja, antagligen dem.
de är faktiskt ganska så jobbiga, en vanlig genomgång tar en sisdär 10-15 minuter men idag var jag inte färdig förrän efter 25(!). De pratar hela tiden och om ingen väsentligt! de pratar brand och skriker hela tiden, tänt var här!

tyck lite synd om mig..

jag tycker i alla fall om Farah, hon är en underbar vän!

Kommentarer
Postat av: Farah

Aww du är för gullig!! Jag tycker om dig med. Jätte JÄTTE mycket!!! Hoppas du tyckte om min lapp (L)

2007-05-07 @ 09:20:50
Postat av: Jojo

klart jag tyckte om din lapp, jag har en lapp till dig också men du har inte hittat den än ... kusligt va?

2007-05-08 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback