egentligen vet jag inte..


egentligen vet jag inte vad jag ska skriva, men jag tänkte följa strömmen och göra som jessica också gör i samma stund som denna, nämligen uppdaterar sin blogg. så jag tänkte, vafan, okeeeej :) Jag och jessica sitter i fika rummet precis som vi gjort de senaste 6 timmarna, men det är inte så tråkigt som det låter, vi har en tv framför oss och idag har jag faktiskt få se båda(!) avsnitten av Våra Bästa År, man kan bara inte låta bli att älska det programmet, eller hur jessica, erkänn att du fastnade lite idag?..

idag är det fredag och det är omöjligt att klaga, även om jag har haft jobbiga dagar denna veckan pga av olika anledningar, tänker dock inte nämna de, så kan inte ens de få förstöra min fredag. fredagen är helt enkelt helig!
kvällen börjar som tänkt i alla fall med att jag ska hämta jonas och sen köra hem till vårt nya place och försöka oss på att montera upp min 65(!) kg tunga sängstomme, men jag antar att det kommer gå bra, sen ikväll ska vi hämta bästa syster och Luna på kastrup vid 00.00 tiden. och till vår glädje tror jag att Elin skulle följa med, så det blir en trevlig liten utflykt !

annars kommer helgen nog att rulla på i all sin ära, morgondagen lär spenderas med the girls, nämligen, Anna, Lina, Kajsa, Malin och Paulina och jag hoppas innerligt att alla kan ännu en helg eftersom jag missade förra helgens bravader, kanske en repris?

image66



Kommentarer
Postat av: Jessica

Neej, jag gillar inte Våra Bästa År!! Dom pratar med sig själv, och så är det någon som gömmer sig bakom en buske och tjuvlyssnar. haha

Postat av: Jojo

ljuuuug inte, jag vet att du gillar det, du sa att vi måste se det på måndag, försök inte!!

2007-11-30 @ 16:26:45
Postat av: paulina

Hej söto!
Jag har inte haft en aning om att jag var hembjuden till dig. Jag kan tyvärr inte ikväll :( Jag har planerat andra saker och fick inte reda på detta av malin förrän igår kväll. Tack så jättemycket för inbjudan i alla fall:) Det får bli en annan dag! Puss&kram

2007-12-01 @ 08:54:28
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: linaa

tack för igår baby, det var riktigt mysigt!

2007-12-02 @ 18:54:21
URL: http://linarenwall.blogg.se
Postat av: Jojo

förlåt paulina, jag försökte få tag på ditt nummer.. du är såklart given på våra tillställningar :)

laaaajjjnnnnaaa, det var väldans mysigt, som alltid

2007-12-03 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback