en liten filmsnutt


det fick bli en kort kort filmsnutt tillsammans med Dannis, Fredde, Jeppe och Phil i fredags, innan jag fick köra och hämta min älskade och fulla pojkvän nere i stan. Dock inte för att han var för full, utan för att han ville hem :) vill bara påpeka det, haha.  Där i buskuren stod han i ösregnet och såg nöjd och glad ut och desto gladare blev han när jag äntligen kom och hämtade honom, men det var inte det jag skulle komma till.

en liten filmsnutt alltså, vi hyrde en film som hette... "Bug" tror jag, visserligen gick jag som jag nämnde ovan efter ca 30 minuter, men det är verkligen ingen film jag rekommenderar, det hände ingenting ! ! det skulle vara en thriller, men det hände inget och det hade nog inte ens med insekter och göra som namnet faktiskt antydde, haha . nej, så hyr inte den!

Fredde: Hon verkar lite paranoid..
Phil: Va?! Det är ingen parodi, det är en thriiiiiiller


flyttning tar hårt på krafterna, puhuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback