glumslöv behöver vatten!


min kära vän Amanda Lövström bor i det drabbade området i den lilla byn, om man ens kan kalla det by, liknar mest en håla. hahah nej, skämt å sido, men lilla Glumslöv är faktiskt väldigt hårt drabbat och de behöver vatten. Jag vet, jag står ut med Amanda tjat varenda dag om att hon måste koka vattnet minst 20 minuter innan hon kan använda det, och när hon väl  har kokat det i20 min så har minst hälften avdunstat, vilket innebär att hon måste fylla på mer vatten och koka ännu en gång, och jag lider med henne, lilla Amanda. Livet är inte lätt när maten tar lång tid och att man sedan dessutom häller ut allting man lagat på golvet. Det är helt enkelt bara att räkna till tio, ta ett djupt andetag och med glädje börja om igen. livet är inte alltid lätt mandy lilla. hahah

image57 hit går Amanda för att hämta sitt dagliga vatten, haha


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänk hur det står till uppe på BK då! Inte kan vi servera någon läsk inte, då blir kunderna väldigt arga. Har man tur så går dom sin väg.

Postat av: Jojo

erkänn bara att ni tycker det är lite skönt att slippa ha läsk!?:)

2007-11-08 @ 09:17:32
Postat av: Dannis

trodde inte dom hade vatten i glumslöv. ps.vad är glumslöv?

2007-11-08 @ 10:07:48
Postat av: Anonym

hahaha !

2007-11-08 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback