I säkert förvar


nu är jag och jonas hemma i tryggt förvar igen, pontus också, fast han var ju tvungen att ha racing på vägen hem, så efter cirkus en timme blåste han förbi min lilla röda, så jag antar att han också kom hem tryggt!
resan till jönköping var svår och det tog tid, inte bara för att min lilla inte går så fort utan för all snö, blåst och alla jävla lastbilar! det kom snö lite var från och yrde runder överallt och på det så hamnade vi bakom lastbilar heeela tiden vilket gjorde att man fick ligga i 80-90 km/h eftersom lilla jag, som körde inte vågade köra om lastbilarna när vädret faktiskt var som det var. Jonas fick peppa mig lite och jag vågade trycka på gasen så tillslut kom vi förbi de farliga lastbilarna:p hahah, men det var faktiskt lite otäckt att köra, men vi kom fram efter många om och men, det tog nästan 3 timmar, eller typ 2 och 45, men man ska inte stressa! :)
Väl framme väntade ett varmt hus och goood mat och såklart FARAH! :) det bjöds på kycklingklubbor, klyftpotatis, sallad och olika sorters sås, mycket smaskens! sen blev det lite idoltittande och sen försvann killarna hemåt mot og.
men helgen har verkligen kanon och det var riktigt roligt att se hur farah och co har det, och de verkar faktiskt att trivas väldans bra, så det är tur!
nu kommer det dock ta långt tid innan jag får träffa farah igen, satan i gatan, vi måste lösa det, viiisst?:)

nu väntar jobb en liten, liten stund till sen går mina ben vidare till City Gross för lite inhandling av mat och sen bär det nog av till Mr Gustafsson tillsammans med Mr Daniel och väl där ska vi umgås och glo Fotbollsgalan antar jag, det kan väl bli skoj, zlatan är ju faktiskt där, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback