MTV music award

 äntligen färdig med alla entry forms som johan så glatt har delat ut till mig och jessica, men det känns hel lugnt, nu känns det som man kan detta och det är alltid ett plus, ett plus till oss båda!
ska börja sortera in de jävlarna nu också, och det lär nog ta tid, johan sa att den som är först alltid får det lättast..så jag funderar på att börja nu snabbt innan jessica, så får hon allt det jobbiga, hahah! nej så taskig är jag faktiskt inte, men det hade varit skoj!, vi delar på helt enkelt. aja, ska väl inte babbla om mitt jobb antar jag, kan inte tänka mig att det är speciell intressant, men vafan.

idag är mtv music award!! wow, det är faktiskt en årlig händelse som jag följer vartenda år, det är nice!, dock är det jobb, jobb och åter jobb  innan jag väl kommer till en soffa där jag sätta ner min välformade(?) rumpa,erhm.. hahah!.
ska till curla 16.00 och sen som trogen vän jag är, så tog jag även olle kanelbulles tid för han är busy med andra saker. så jag ska alltså befinna mig på curla från 16-20.30, så det blir lagom hem till galan,tjoho. lång arbetsdag, 08.00 till 20.30.. blir väl en sisdär 12 timmar, men när faaan ska jag äta? jag blir galen ut mat..det problemet får vi allt lösa under dagens gång.  
har dock en överraskning ikväll, waa! jag säger inget, men jag hoppas att en viss person blir glad i alla fall, för jag är glad över det och jag vill dela med mig! jag tycker inte om att vara tyst, jag vill dela med mig till alla, nästan i alla fall, det finns alltid undantag, grr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback