Poliskommisarie Johanna Olsson

det finns bara en TIMBUKTU !
varje onsdag på Aftonbladet.se

ännu en dag i min ensamhet ute på Curla.nu AB i Landskrona, men kunderna idag gör faktiskt det hela lite mer roligt ! :)  Det är nämligen Polismyndigheten i Skåne!
och lilla jag, som faktiskt funderar starkt på att bli en av dessa få kvinnor inom polisen, hahaha, tycker det är riktigt roligt att få ha dessa som kunder! De jobbar med centralstation, Lund och är indelade, så att dessa som är här, just idag jobbar på "akutavdelningen" som de kallade den.(jaa, jag frågade!) Det innebär att det är de som ska finnas på plats vid rån, inbrott, misshandel, bråk osv, de är alltså till de man ringer i princip. och jag kan inte låta bli att tycka att det yrket är rent ut sagt, ashäftigt!
ska nog sikta in mig på rubriken faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

blalbla

2007-11-14 @ 13:30:16
Postat av: Anonym

Poliskomisrie Johanna Olsson, varför inte! tufffing!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback