snart är det lunch

nästan alla bloggar som man hoppar runder till har en s.k Dagens Outfit, vilket för mig känns väldigt lönlöst, jag är inget fan av det precis, men aja. man kanske ska försöka starta en ny trend? typ.. Dagens Lunch presenteras av Johanna Olsson? hahah kanske inte, men dagens lunch bjuder på kära mors goda pannbiffar och såklart pasta! tjoohoo.

idag fyller älskade farmor år, grattis till dig! ska hem till henne och äta hennes underbara fettiga mat som bara farmor kan trolla fram, åhh jag längtar! hemskt vad mycket mat det blev.
men först ska jag ut på b la ÖB och inhandla en vacker ram som ska pryda en av farmors presenter, nämligen ett enkelt litet foto och sen ska jag nog hemåt jonas så han kan lägga upp våra bilder på blocket så vi får sålt lite och sen, finally, bär det av till farmor!

och hör och häpna, kära vänner, jag, Johanna, var på gymmet igår! det går ett suuuus genom publiken!

         

mallis  07-

Kommentarer
Postat av: Anonym

heerre gud slika bilder! hahah, sjukt rolig vecka!

Postat av: Jessica

Dagens lunch tyckte jag var en bra idé :)

2007-11-06 @ 14:14:43
URL: http://jessicatycker.webblogg.se
Postat av: Syster

Visste att du saknade de ...Lite i alla fall ...mej O Maria Antonia ...I knew it!! Do you KNow who I am! Sorry intern skämt me mej själv...riktigt roligt dock!! MIss u My little Syster ..Ses snart! Pussar!

2007-11-06 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback