Subway!


jag hade aldrig provat det innan, men jag måste faktiskt ge det mer än godkänt! även om jag fick pilla bort ganska mycket av innehållet så var den riktigt smarrig! jag förstod inte riktigt vad "vill du ha ALLA grönsaker i?"
ja allt utom lök svarar jag, meeen jävlar vad grönsaker där var, jalapeño, tomat, oliver och bostongurka, så det fick jag glatt plocka bort innan jag kunde ta en rejäl tugga i den annars mycket goda baguetten. lite dyrt var det , men det får man ta ibland ! :)

efter halv 5 väntar flytt till natten och lite till, vill bli färdig! :)  ska försöka måla mitt rum i alla fall 2 av 3 gånger som behövs, så kan jag måla sista gången imorgon och sen börhja flytta in möblerna på lördag kväll eller söndag, tjo!
och lina och andra som vill komma och kolla får vänta ytterligare några dagar! :)  Man vill ju ändå visa upp det någorlunda nytt och fräscht ovh möblerat faktiskt, så kanske till kommande helg ladies?

Kommentarer
Postat av: Lina

kommande helg sounds perfa darling ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback