iskalla Sverige

iskalla Sverige är just nu något som faktiskt längtar, men än bär det inte hemåt, men vänner, när ni minst anar det...


annars är det utgång ikväll, är hos liziz och dricker lite smaskig bailey's och vin och ska vidare till Hawaiibaren och sedan blir det väl Twister och Apoteket och man får chansa, vilket egentligen är en väldigt bra chansning eftersom det är de enda ställena vi går till? :) Jag, Liziz, Jonas, Tony och Daphne, ska ut och göra stan osäker...
nu när jag har digitalkamera, lovar jag att foto och lägga upp bilder, det är ju faktiskt skoj. men man kanske ska lägga in på facebook också, det verkar liksom vara det nya? men jag förstår ingenting där inne, men det är ganska skoj. men jag trodde aldrig jag hade så mycket vänner, har aldrig haft så många som inne på facebook, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback