picknick on the beach


snart tar pengarna slut har for internetet...jag maste skriva lite till ju? hmm..Jaa, jag hittade 2 euro till, vanta lite gott folk sa ska jag bara vaxla lite mer, sa ni kan fa njuta av mitt inlagg, haha :)

sadar ja, nu kan jag skriva i 35 minuter till, haha.

Livet leker har nere, det har borjat bli lite kyligare nu pa kvallarna, men det ar bara skont, nu sover man mer ordenligt och vaknar inte upp av man simmar runt i svett i pyjamasen, forlat ni som tycker det ar ackligt, men sa var det verkligen ett tag har, meega varmt! :) men nu ar det som sagt lite skonare eller behagligare.. till och med jonas har borjat anvanda tacke, och det ar nagot helt otroligt.
Just kommit hem fran stranden dar jag, jonas och liziz hade en lite picknick med kycklingbaguette, brod och alloli och lite bacardi och smirnoff ice, mums ar det enda ordet jag kan hitta for det !:)
riktigt mysigt var det i alla fall och nu sitter jag har och skriver och pratar med lite folk, Lucas, Farah, Ullis, Emelie, fan jag blir san javla nord varje gang jag ser att ni ar inne, bara att se ord pa en datorskarm far mig att sakna er, nagot helt otroligt! och kajsa, anna, lina, malin, olle, dannis, mandy, fan allihopa. folk far saga vad de vill om Landskrona, det ar kanske en helt for javlig stad, men folket dar ar tamifan helt underbara!!! det tycker jag i alla fall, sa det sa!

imorgon vantar shopping i Palma, och vem tackar nej till det? inte jag i alla fall, tjoohoo. ska shoppa loss lite grann !:) ska forbereda mig mentalt ocksa nu i nagra timmar innan jag ska satta mig i samma bil som Liziz nar hon ska kora till Palma. jag lovar er gott folk, det ar ingen skon kansla...hon kor otroligt nara de andra bilar sa det ar nastan sa att jag kan oppna forardorren och saga "goddag goddag" och sen stanga igen..aja, hon ar val duktig? :)

gott folk, jag hor av mig, men ha det underbart ! :)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Farah

Hej hej kära du! Saknardig jätte mycket, men de visste du redan om! Nu ska jag till Willys för att köpa bakpulver och apelsinmarmelad. Ska baka scones till tjejerna. Puss

2007-09-08 @ 09:05:20
Postat av: mamma

ja att åka med din syster är en upplevelse......

2007-09-09 @ 16:39:18
Postat av: mandy

jojo:D jag saknar dig!

2007-09-10 @ 21:50:47
Postat av: Anna

Saknar dig med älsklings jojan!

2007-09-16 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback