Bara några timmar kvar


Nu har jag precis duschat och bytat om till pyjamas. Jag vill inte gå lägga mig för jag vet vad som väntar, högskoleprovet.
Egentligen kan man inte göra så mycket åt saken nu, men jag vet inte varför, men jag är nervös? Aja, det får helt enkelt gå som de går. Ska träffa upp Paulina en stund innan provet, så vi kan stötta varandra i detta hemska tillstånd, haha :)

Nej, nu ska sätta mig och spela lite Wii tills jag blir trött och sen är det dags att stiga upp när klockan ringer 07.20, bläää.
Det borde vara förbjudet på en lördag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej älsklingen. Hur är det? förstår att det börjar närma sig för helvetestimmarna nu.. du kommer klara det galant, vi har pratat om det här nere.. Hur duktig du är på svenska ordförståelse och förmodligen läsförståelse och allt det andra också. HAHA! Ville bara önska dig lycka till julsiraring. Nu ska vi ut och röja i livets stad, love love

2008-04-04 @ 22:49:58
Postat av: Ullis

Hej hjärtat ! Lycka till på provet.. Undrar hur det är ! Usch ;D Du kommer klara det galant, du är ju trots allt ett ljushuvuud av högsta klass ;)
Försökte pumpa Liziz på info om när du kommer igår, dock utan ngn framgång alls .. Haha . Ska bli sjukt kul och få träffa dig !! Puss och kram baby

Postat av: Svar;

KAJSA! Vad roligt att höra av dig/ er. Jag har minsann fixat skype och allt, men de få gånger jag har hunnit vara där har ni inte varit inne? :( HAHAH provet var hemskt! Har precis kollat lite på facit på studera.nu och även om jag känner mig säker på svenska, så gick det sämre än jag trodde, haha. Får hoppas att det är som alla säger, att det blir bättre med åren.
Hoppas ni har det underbart och ta hand om varandra, och uppdatera mer på resdagboken era jävlar:p
PUSSS!

2008-04-05 @ 22:44:00
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback