Ciao bella


Mina fina vänner i Italien, är det så man säger? Feminint va?
Äh, det spelar ingen roll. Jag tänker inte ändra det ändå, mohahah ;)

Japp, torsdagen är snart över, om sisådär fyra timmar för min del, då jag får köra hem, släng mig i duschen, få lite massage av mamma (förhoppningsvis ;) ) och sen raka vägen ner i sängen. Åh, jag längtar redan.

Imorgon är det fredag, fredag, fredag, imorgon är det fredag, fredag, fredag och det gillar vi :)
Ska troligtvis ut en runda med min trogna Emelie, som enligt uppgifter ska festa satan. Om jag följer hennes riktlinjer inför kvällen vet jag inte riktigt, men en sväng på stan blir nog trots allt. Lördagen ska spenderas i lägenheten, jag kommer nog vara där tidigare än ovannämnda Emelie, som troligtvis inte är människa förrän fram mot eftermiddagen, haha. Ut på BBK ska vi i alla fall, sen blir det lite vin och musik och målning om planerna förbli som de är just nu.

Nej, nu ska jag gå upp och leta reda på lite överbliven mat från bufféerna här och klunka i mig några koppar kaffe, det sitter aldrig fel. Givetvis ska jag även börja hålla tummarna om sisådär en timme, då det är dags för BoIS att ta ännu en vinst mot Brommapojkarna, HEJA BOIS, HEJA BOIS, HEJA BOIS

Kommentarer
Postat av: malin o lina

DET AR EXAKT SA MAN SAGER GUMMAN! du har helt ratt for dig! ciao bella betyder hej snygging (tjej), men om du ska saga hej snyggingar, sa far du antingen saga ciao belle (tjejer) eller ciao belli (antingen hej snygga killar, eller hej snygga killar OCH tjejer!).. sopra e italienskakursen numero uno (ovanfor ar italienskakursen nummer ett! BACIO BELLA RAGAZZA (PUSS SNYGGA TJEJ)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback