Det lockar...


Jag är lite varm i kroppen minsann. (inte bara pga kontoret men det tar vi en annan dag). Innan har jag alltid klagat att här har varit kallt på kontoret men nu när vädret har bättrat sig så blir det sju helvetes varmt här. Dessutom får vi inte öppna fönsterna som finns på varje kontor, för om en öppnar ett fönster så stängs hela luftkonditionering av och typ ingen i hela huset får luft. Jag har funderat på det lite och hade faktiskt tyckt det var ganska roligt att se alla bli mega svettiga och springa ut och in för att få frisk luft. Men kommer så jag får nog leka vidare med tanken.  

Nu har alla andra lunch medan jag sitter här i min ensamhet. Jag har flyttat mig lunch eftersom jag ska till mäklaren kl 13.00 och skriva på kontraktet som sagt, så jag tar min lunch en timme senare. Det känns i magen ska jag få ta och berätta, men det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback