Det luktar starkt i min näsa


Dagen igår blev kort men ändå ganska intensiv. Åkte till Curla, var hemma vid halv sex, åt och sen körde jag vidare till lägenheten. Gjorde inte jätte mycket där ikväll, men en dörrkarm och en halv dörr är allting något. Men gud vad starkt thinner(heter det så? Sånt man tvättar vissa färger med?) luktar, stack till i näsan när man tog ett för djupt andetag, haha. Så lite målning blev det i alla fall, men bara lite. Man kan inte ta ut sig varenda dag, lite lugn och ro måste man unna sig ibland. Vi kör hårt på helgerna istället :) Jag tror vi håller tidschemat ganska bra än så länge i alla fall, så då är det inget att oroa sig över.
Såklart var världens underbaraste Jonas också där. Han är helt otrolig. Han spenderar hela dagarna där och gör allt som måste göras och håller koll på det mesta, blir aldrig arg eller irriterad utan håller humöret uppe. Utan dig snygging, ja, jag vet inte.

Du är underbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback