Efter många turer är jag nu tillbaka

Vilken helg!

Fredagen finns det inte så mycket att säga om egentligen. Somnade vid 22-tiden och gjorde i princip inget vettigt. Kollade på talang tillsammans med jonas, men redan där började jag slumra :)

Lördagsmorgon var jag pigg som en lärka beroende på ovanstående anledning givetvis. Var helt utvilad och redo att möta en ny härlig dag. En härlig dag var det verkligen, solen sken och de flesta var säkert på kanon bra humör :) Var i lägenheten kl 10,00 och började måla lite smått, sen blev det en break som fick bestå av fotboll tillsammans med bakfulla Emelie, hihi och sen var det raka vägen tillbaka till lägenheten.
Under lördagen var vi väldigt många som hjälpte till, för att vara exakt, sju stycken. Olle var nog den som var flitigast och som stod för de mesta av målningen. Allting gick väldigt smidigt och vardagsrummet är nu färdigt!
Känns riktigt bra faktiskt, det största och jobbigaste rummet är avklarat. Vid åtta tiden var det dags för pizza! Gissa om det behövdes? Oh, ja! Den satt riktigt fint och där satt vi, sju stycken på golvet och tryckte i oss pizza, fint är det! :)

Igår var en välbehövlig men lite små jobbig dag som spenderades på Ikea. Vi kom dit vid halv elva och vid halv fem var vi hemma igen. Köket som vi hade ritat upp gick tydligen inte att ha så, så det var bara att börja om och rita upp en nytt. Efter fyra ikea medhjälpare kunde vi äntligen lägga ordern, så nu är köket äntligen beställt! Preliminär leveransdatum är den 8:e maj, så det blir kanon, ca tre veckor :)

Så helgen har varit väldigt fylld av olika aktiviteter och det gillar vi, så jag gillar läget helt enkelt.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra här på jobbet, eftersom vi ska byta server på allting, så efter fikat kl 10,00 någongång kommer troligtvis ingenting att fungera...
tur jag har en korsordstidning i väskan, hihi.
Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta för mig när du ska till mallis eller?;) jag o frida ska boka resa nu nämligen!! vill veta, haha vi kanske är där samtidigt. det vore ju helt perfekt :) messa mig, haha! /Lina

2008-04-21 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback