Fortfarande ingen förändring


Nej, jag har fortfarande ingen aning om vad jag håller på med. Innan kunde jag ändå hitta svaren på mina frågor, genom att chansa, men nu har jag helt glömt bort allt som har lite med blogg design och göra. Vi ser ju det fina(?) resultatet här på sidan, men skit samma. Denna helgen har jag inte tid att sitta vid datorn. Igår kväll var jag och Emelie ute på hemligt uppdrag och detta innefattade att hämta världens bästa syster, Liziz på flygplatsen. Japp, hon kom hem igår kväll! Inte för alltid, men fram till tisdag i alla fall. Det som var roligt med detta var att det bara jag och Emelie som visste om något, så när vi kom hem inatt vid ett tiden så var det bara att banka hårt på dörren och väcka mamma och pappa. Hahha, gissa om  mamma trodde det var inbrottstjuv? Rätt, hon vågade inte öppna dörren och frågade vem det var, haha. Men glada blev de i alla fall och det var ju det som var huvudsaken :)
Nu ska jag iväg och handla tak färg, renoveringen börjar ju imorgon!  Sen är det fotboll och sen är det middag här hemma med familjen och Elin  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback