Godmorgon alla glada


Här sitter jag, hel nöjd med min nya dator. Det enda som saknas är nu ett grafik kort, men det är verkligen ingenting som stör mig. Bokstäver är lite suddiga, men vad spelar det för roll? Jag har ljud! Åh älskade ljud, jag tror mina dagar kommer kännas kortare nu när jag kan sätta igång musik när det behövs. :)
Det blev en härlig kvällsfika med Mandy igår kväll. Vid halv åtta tiden mötte jag upp henne på Rådhustorget och vi begav oss mot okänd riktning. Efter inte allt för många fotsteg hamnade vi på Tycho tillsammans med Lucas och Kalle, så sällskapet var trevligt. Vi beställde var sin kaffe och satt och pratade av oss. Det blev lite småkallt, men som tur var så finns där ju filtar, så med var sin sådan så spenderade vi de två kommande timmarna på Tychos uteservering. Sånt här älskar jag, spontana saker som är helt underbara. Sånt här behöver jag mer av, verkligen. Det uppskattas mer än vad man tror faktiskt.

Idag är det jobb, jobb och sen the apartment som gäller, undrar om någon vill följa med dit och hjälpa mig måla lite? Någon frivillig? :)

Kommentarer
Postat av: Kojtan, da best in the world

Jag hade varit frilvillig sè det stèr hàrliga till. Sèèè roligt. hur gèr det fòr er àlskling?
Vad mysigt ni verkar ha det. .Herregud, ha kvar den instàllningen till vi kommer hem och jag àr pè varenda liten utflykt och hàndelse du nàmner, okey? LOVE YOU. Vad àr din adress hem, inte den nya utan den du bor i nu? Johanna ta hand om dig, puss puss

2008-04-22 @ 10:48:49
Postat av: Jojjaaaaaan själv !:)

KAJAAAN! :)
fina du! Hur är det med dig? :)
Det går sakta men säkert framåt, men det är verkligen skit skoj. Vi får allting som vi vill, och vem tackar nej till det egentligen? :)
DU! Såklart, du ska absolut med på alla utflykter, du har passagerarplatsen, för alltid, hihi! :)
Slottsgatan 6, 261 31 Landskrona ;)
hihi.
Åh jag saknar dig också, hoppas ni lever livet, det förtjänar ni! Och Chriff är väl där nu? Mys pys!
Tusen PUSSAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback