Godmorgon!


Idag är inte vädret alls lika lockande som gårdagens väder, men man kan inte begära för mycket. En dag lite då och då uppskattas också :)
Jaha onsdag idag, vad händer gott folk?
Själv ska jag jobba, skriva kontrakt (ja äntligen har min dröm slagit in om att bli popstjärna, jag ska skriva kontrakt med ett skivbolag, eller inte, haha) Nej, men jag ska faktiskt skriva kontrakt, jag, nej det blir fel, vi har fått en lägenhet, tjoohoo ! :) Så snart är det dags för renovering och annat, kommer bli så nice, jag längtar redan. Jag och min blivande sambo ;) Oh, det låter vuxet, men jag antar att man börjar bli det :)
Sen blir det troligtvis middag ute bara för att fira lägenheten lite om inga oanade saker dyker upp vill säga, det är ganska stor chans att det brukar göra det, men förhoppningsvis inte.

Nej, nu ska jag börja arbeta och jag börjar med att arbeta med fötter, nämligen genom att promenera till kaffe maskien, so long.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va kul :) Grattis till lägenheten, eller vad man säger :) Var ska ni flytta?

2008-04-02 @ 10:52:33
Postat av: Svar;

tack ! :) Ja du kan säga grattis :) haha.
Eh, typ till leksakshuset, eller nej, mittemot där. De husen med inglasad balkong? :)

Postat av: Anonym

Alla Andra utom ja Blir vuxna ....Im using the one and Only nr 7 Mirakel Kramen...:)
Usch Johanna, Du kunde ju lika garna hoppat pa din 5 ar aldre syster ....Bil lagenhet O sambo....Ja jag har i alla fall hunden:)
Saknar dej For mycket!
Puss!

2008-04-02 @ 11:11:20
Postat av: Syster

du har faktiskt Luna ja! :) Jag vill ha henne också, hehe :)
Jag vill ha allt, mohahah.
Jag saknar dig också, men resan är bokad, det vet du, men schyyy! :)
pusss!

2008-04-02 @ 12:07:25
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Lina

grattis till lägenhete jojo!! :)

2008-04-02 @ 14:20:51
Postat av: Svar;

tackar så mycket ! :)

2008-04-02 @ 15:28:46
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback