Imorse var det kaffe och nu är det kaffe igen

Varje gång jag skriver ska jag precis gå och hämta mig en kopp kaffe, så är fallet även nu.

Apelsinen i morse var såå god, så jag tänkte slå ihop en mini fruktsallad nu till eftermiddagskaffet. En fruktsallad bestående av kiwi, apelsin och banan och lite topping i form av keso, hur smarrigt låter inte det? Keson får jag dock gå på jakt efter, jag vet att någon här på kontoret har en burk, men vem? Och kommer den personen låta mig få en klick?
Spännande.

Aja, nu har jag precis betalat handpenningen på lägenheten så nu är vi nära, snart får vi börja slå med slägga och kofot och riva ner allt skit som finns där inne. Jag ska dock inte riva (tror jag) utan det får de stora grabbarna sköta. Jag ska mest slipa dörrkarmar och måla om, fixa garderoberna och måla väggarna. Det är alltså tänkt att jag ska göra det småttiga och jobbiga som tar sån himla tid. Och de andra ska sköta allt som har med köket att göra. Men jag ser fram mot det, än så länge ;) 
 Någon dag till, sen ska nog allting vara ok och vi ska vara godkända av hsb föreningen. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback