Jag är på kanon bra humör


Farah, du ska då alltid vara värst! Jag tror bestämt att jag också jobbade den dagen, för det tänds en liten, liten lampa image207när du säger att han varit där förut. Dock kan det vara som jag inbillar mig eftersom jag vill vara bäst, mohaah :)


Nu är jag proppmätt efter en lunch i den sprudlande staden tillsammans med min kära mor. Blev som så många andra gånger en texmex tallrik, mums, jag kan nog aldrig tröttna på det.

Är mega trött i huvudet idag, har massor att tänka på känns det som, men sen när jag tar mig tid att tänka, så kommer jag inte på vad jag tänkte på ochså är tankarna är borta, förstår ni?
Massa siffror, ord, bank, jobb och saker i huvudet som springer runt och jävlas med mig hela tiden. Egentligen förstår jag inte varför, allting är klappat och klart och så det finns inga problem så långt ögat kan nå :)
Så nu ska jag bara tänka på fina och underbara saker; Då kan dagen/dagarna bara bli bättre

sol, bad, jonas, borstahusen, syster, semester, underbara vänner, bästa kusiner, familjen, mjukglass, uteserveringar, sömn, lagom jobb,  mys, värme, EM, partaj, musik, 20-års dag, tårta, cement, bästa släkten, kalas, solbränna, presenter, kramar, familjen, kulglass, grillning, BoIS, pussar, utflykter, solbrillor, hav, blommor, flipflop, drinkar, ven


Detta gillar jag :)

image208

Kommentarer
Postat av: Lina

åh vad sugen jag blev på sommar när jag såg dina fina ord! jasså, hehe, trodde inte du haft den så länge inte.. min funkar inte, haha! jag blir arg och mensig mest hela tiden.

Postat av: Faris

Du var säkert med den dagen, de va massa stohej och folk minns jag! Men de va trevligt att se honom glida runt där med kvasten under armen och han var faktiskt duktigare än dom flesta!

2008-04-18 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback