Jag har fått span på några riktiga smarriga baguetter..


De har inte ätit upp alla och jag känner mig faktiskt ganska så små hungrig, så det hade inte suttit fel. Får se när de går om de tar det med sig eller överlämnar skräpet till mig. Det skräpet tar jag mer än gärna hand om ;) Annars blir det tufft att hålla igen från något att äta eftersom jag inte väntas få mat förrän 21.00 i afton. Då blir det svårt att hålla mig ifrån sötsakerna som finns i lagom räckhåll för att stilla min hunger just för tillfället. Så håll tummarna att jag kan få en baguette... :)

Sitter just nu och tittar runt på internet efter fina, mjuka och härliga soffor som kan få pryda vårt kommande vardagsrum. Detta är dock väldigt svårt. Dels är det svårt att se hur bekväma de är (såklart) och sen när man väl hittar en snygg, så är den dyrare än jag vet inte vad, så då får man komma tillbaka till verkligheten och hoppa ner från de små blå molnen (vet man brukar säga rosa, men jag hatar rosa, så mina är blåa). Men sånt är livet, vi ska nog hitta en urmysig soffa ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback