Jag kan inte låta bli


Varje gång jag sätter mig och ska titta på Manchester United, så kan jag inte ungdå att börja skratta och tänka på filmen Flushed Away, eller Bortspolad heter den ju på svenska,
och för tillfället är jag i Sverige,
 så därför ska jag skriva också på svenska, så Bortspolad heter den :)

Varför undrar ni? Jo, för jag inte låta bli att inte tycka att Uniteds målvakt, Van Der Sar är skrämmande lik musen, Roddy,  i just Bortspolad. Det tog mig ganska många matcher innan jag kunde leta reda på den filmen jag letade efter i hjärnan.
Ni vet när man känner igen något, men kan fan inte komma på var, när eller hur man upplevt/sett det man tänker på?

Men tillslut kom jag alltså på det. Van Der Sar är lik musen i Bortspolad, så enkelt är det. Det måste vara nog med öronen...
Snälla, någon måste hålla med mig?

image228          image230




Kommentarer
Postat av: Who the fuck is man united

Haha, det är sant. Dem va ju mega lika!

2008-04-24 @ 21:21:50
Postat av: Svar;

japp, det tycker jag också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback