Jag sitter faktiskt och tycker lite synd om mig själv

... men bara lite :)
Har precis varit och gjort en liten mini operation. Skulle sätta bedövningsplåster en-två timmar innan "ingreppet" (haha ingen restylane eller något, aldrig) och visst, det gjorde jag. Precis som de sa. Dock visade det sig att jag satt ett av plåsterna fel, så jag hade typ en liten bit hud som inte blivit bedövad, och detta var inte bra. Men jag sa "kör på" (nästan i alla fall, jag var inte så tuff) så det fick gå ändå. Det gjorde j*vligt ont på den lilla fläcken som jag missat, men i övrigt var det ganska smärtfritt.
Går runt med ett giga stort bandage, och tycker inte alls synd om mig själv...hm. Nej jag ska stå på mig och vara lika tuff som Rambo, hehe.

image200

Kommentarer
Postat av: Lina

tog du ut din p-stav? låter så, hehe!! jag ska ta ut min nästa vecka och har fått samma beskrivning av förberedelserna ;) haha

Postat av: Jojo

japp, det gjorde jag :) Jasååå, du har också en? :) I didn't knoow :)

2008-04-16 @ 09:09:23
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Lina

jag har.. haha. men varför tog du ut den? eller det kan vi ju snacka om en annan gång..

2008-04-17 @ 18:44:48
URL: http://linala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback