Lägenhetsinnehavare


Då var allt klappat och klart! :)
  Kontraktet är skrivet och vi är nu ägare till vår helt egna lägenhet! Det känns riktigt, riktigt, riktigt skönt! Vi fick ett par nycklar redan idag, så vi ska dit och mäta och allting redan ikväll, bara för att känna lite hur det känns. Dock får vi inte börja göra något än eftersom bostadsrättsförening måste acceptera vårt medlemskap samt skriva ut de andra från förening osv. men tar ca två veckor sen får vi börja riva och slita precis som vi vill.
Jag är glad :)
Sen är det som vanligt jag som börjar stirra och som vill att vi ska göra en lista redan över allt vi ska behöva köpa osv , den största uppgiften vi har framför oss är givetvis köket. Helt nytt kök. Tur vi har Thomas till vårt förfogande, annars hade det nog gått illa :) 
Ddet enda svar jag får tillbaka när jag pratar om detta, är i princip en suck från andra sidan telefonen, haha. Det kommer gå hur bra som helst och bli hur mysigt som helst.
Åh så mycket grejer jag sitter och tänker på nu som jag t ycker är fint, haha, jag blir nästan rädd för mig själv.

Nej, nu är jag på Curla och ska vara här till klockan 17,00, sen kommer nästa man och avlöser mig. Då beger vi oss till lägenheten för att checka in läget :)

Kommentarer
Postat av: leia

Grattis!!!

Vad kul att äga sin lgh. Börjar bli trött på hyresrätt....har så mycket jag vill göra men det går ju inte...

Supersöt berlock du fick också!
Glöm nu inte att ta en massa före och efterkort på lgh!!!

ha en bra dag

Postat av: Svar;

tack för tipset leia! :) Jag har faktiskt funderat på det och har nog bestämt att det kan vara riktigt roligt att titta tillbaka på ! :)

2008-04-04 @ 09:29:08
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Paulina

VAAA? jag har missat nått fett! Fan vad kul johanna. Grattis grattis grattis!

2008-04-04 @ 16:59:13
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Svar;

haha, ja det har du nog gjort babe :) haha.
Vi börjar typ renovera om en vecka , haha. Ska bli riktigt roligt !

2008-04-04 @ 17:06:30
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback