Nu så


Nu verkar allting fungera igen. Förlåt alla mina miljoner läsare (haha typ 30st) att ni har fått vara utan mig, jag vet det måste ha varit jobbigt, men nu är jag tillbaka :)

Jaha, första april idag, men än har jag inte varit med om något spratt.. jag gillar första april. Det brukar vara ett skämt i tidningen eller på text tv men jag har ännu inte hittat något, någon som gjort det? Brukar vara en helt galen nyhet som det inte ens är lönt att tro på, men det brukar vara ganska skoj.

Pratade lite med fina Ullis igår som befinner sig nere på Mallorca för de som inte vet det, och jobbar häcken av sig för att bli hotell entertainer. Hon hamnade på Viva Sunrise, där jag för övrigt jobbade när jag var på Mallorca förra sommaren! Det tycker jag är härligt, jag ska berätta allt jag vet om hotellet babe :) Hoppas du kommer trivas där och det är jag är jag helt säker på att du kommer göra, vare sig du bor på Tropic eller Sunrise ! Och när du minst anar det, dyker jag upp! Resan är bokad!

Kommentarer
Postat av: emelie

när ska du åka ner där ? :D

Postat av: Lina

Åh det hotellet är najs! Flyt Ullan! Haha. Jag vill också till Mallis. Men först får jag se när jag får sommarjobb.. Sen bokar jag också!

2008-04-01 @ 14:39:09
URL: http://linala.blogg.se
Postat av: Svar;

emelie, det säger jag inte här, Ullis får ju inte veta :)
Jag kan ringa dig om det senare, hihi.

Det hotellet är fint japp, jag trivdes där och tror hon också kommer göra det :)

2008-04-01 @ 15:53:07
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback