Puh


Nu är jag helt slut efter en ganska så påfrestande dag. Nu ligger jag äntligen i sängen och somnar troligtvis snart.
Jag, Jonas och Linda var som sagt och tog mått och så i vår nya lägenhet och det kändes helt...konstigt, men underbart. Jag kan fortfarande inte tro att vi ska få bestämma allting själv och göra om det och det och det osv. Och få i princip allting precis så som vi vill.
Vilken frihet att få välja så.
Har precis suttit på ikea.se och gjort ett kök i 3D, ganska häftigt att man kan göra det faktiskt. Kan nog vara roligt även om man inte ska flytta, att designa sitt drömkök så att säga. Nej, men det var lite rörigare än vad jag trodde, men ändå skoj! Jag har gjort ett som jag tycker om och Jonas ska göra ett han tycker om, sen ska vi jämföra. Haha, det ska bli intressant och se hur olika vi tänker, eller kanske, hur lika vi tänker? :)
Nej, nog om det.

Hoppas alla har haft en bra onsdag, för det har jag. För er som inte haft det, så kan jag dela av mig lite av min lycka :) Varsågoda. Sov gott..

Kommentarer
Postat av: Louise

Antar ni ska flytta? :D Får läsa på imorgon när jag är pigg hihi

Lyckat ill med allt iaf :)

KRAM Louise

Postat av: Svar;

ah just det ! :)
Det ska vi minsann :)

2008-04-03 @ 08:56:04
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: malin

hallå, ska ni flytta eller? :O när, var, hur, vem? shiiiit mannen

2008-04-03 @ 18:42:36
Postat av: Svar;

malin! Japp, det ska vi. Jag har skickat sms till lina italiensk mobil och försökt berätta det. Kan skicka det igen, hihi :)
pusss!

2008-04-04 @ 09:37:44
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback