Skönt och avslappnande

Kajan, jag kan verkligen se oss två i the car. Vilken härlig bild som infinner sig på min hornhinna alltså...mmhm, drömmer mig bort. Sen att vi liknar Wilma i Flintstones med det halsbandet är en annan sak, haha.





Nu kom jag tillbaka.
Hejsan alla glada (och sura och arga, whatever you like). Här sitter jag i total tystnad och ensamhet nere på mitt annars trevliga och livliga kontor. Det är bara jag och chefen här idag. Bea ska också dyka upp någon gång under dagen, men jag har ingen aning om när. Så, nu har jag stängt min dörr, höjt musiken, så den flödar med glädje ut från datorn (Jason Mraz-I'm yours, kan det bli bättre?), hämtat en kopp kaffe, skalar en banan och bara allmänt myser faktiskt. För er som tror att jag inte jobbar (hur nu någon kan tro det, haha) så gör jag faktiskt det, jag tar bara en liiite längre paus och unnar mig lite kvalitets tid på kontoret. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hahahaha det gör vi verkligen Johanna! Läste bara som hastigast hur du bedrev din valborg, varför då? Var du kanske precis som jag, sjuk som en idiot? Jag har kräkt och haft sjuk ränne nu sen i onsdags :S Kan ju aldrig tro att man en dag ska behöva trycka ut sitt bajs igen så som det rinner igenom mig nu, sorligt! Idag är det galet fint väder så jag ska fan hänka till stranden o vilket fall som helst, sjuk osmidigt! Jaja, love you baby. Tack för dina söta meddelande, du är underbar. Puss puss /Kajsa

2008-05-03 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback