Vissa dagar är helt enkelt mer sega än andra


Usch, idag har jag inte mycket att göra. Såg att det låg kanelsnäckor ute i fika rummet, så jag snodde åt mig en sådan redan tio i åtta imorse. Så nu ligger den här sidan om och ser allmänt smaskig ut, men jag ska inte äta den förrän i eftermiddag. SÅ smart är jag nämligen klockan åtta på morgonen. Jag kände att det skulle bli en seg dag och att jag troligtvis kommer behöva lite socker i kroppen under dagen, så därför tog jag en och la undan :)

Som tur är så får jag mat även innan eftermiddagen kommer, såklart på lunchen. Den ska idag spenderas med fina Jonas. Vi ska med glädje trycka i oss lite thaifood, det sitter aldrig fel :)
På tal om lunch så måste jag även ringa farmor och säga att även lilla jag kommer och äter lunch hos henne imorgon på lunchen. Det får jag inte glömma att göra.

Jojo is leaving the buildning, for now...
image222


Kommentarer
Postat av: Farah

Det är ju bara en vecka på fredag! Jag blir bara kvar över helgen, åker med Danne och Natta som kör inom Jönköping och hämtar upp mig!

2008-04-23 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback