Allt är som vanligt


Är back on track som man säger.
Sitter på jobbet som vanligt, dock efter en veckas efterlängtad semester.
En vecka är inte mycket egentligen, men jag kände faktiskt att det räckte.
Två dagar i Stockholm, underbart sällskap varje dag eftersom Jonas också var ledig,
sov morgon, god frukost (från dansken rakt över gatan) shopping, träffat Lucas, ballongflygning (bilder nedan), fest, vänner och faktiskt mycket mer.
Jag är verkligen helnöjd.

Annars sitter jag bara och gör lite nödvändiga saker som har samlats på hög under den korta semester som jag som sagt just haft.
Avundsjuk är jag också för tillfället, japp.
Mamma, pappa, malin, cornelia och farmor är på Mallorca och firar världens bästa syster och för att ha semester såklart.

Jag vill också!
Men tyvärr kan man inte få allt här i världen.

Nu ska jag äta lite russin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback