Pinsamt


Sånt här blir jag arg över!
-->
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/os2008/article3100361.ab

Visst, jag kan inte brottningens regler och det som hände i semifinalen var säkert fel, många experter och liknande förstod inte varför domarna dömde som de gjorde, men vad är det jävla fjanterier han svarar med?

Han får vara hur missnöjd han än vill med sin bronsmedalj, men det han gjorde är respektlöst. Den enda som det kändes bättre för är säkert han själv, men Sverige då?
Man kan inte glömma i såna här tillställningar att det inte bara handlar om att vinna.
Visar man även en bra laganda och respekt för de andra laget och i detta fallet,
även för ledningen /arrangörerna, så har man också vunnit, men på ett annat sätt.

Det är en stor tävling där man till en viss del tävlar för sig själv, kanske mest inombord, men man kan inte glömma bort att, utåt, representerar man faktiskt ett land.

Jag tycker det är fruktansvärt pinsamt, för att vara ärlig.
Han skämde ut Sverige med sin idiotiska gest!
Visst att visa sitt missnöje, men det som hände där,  är inte professionellt.
Folk får tycka vad man vill, men såhär gör man inte, oavsett hur felbedömd eller orättvist domslutet var.
Inte enligt mig i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

med ellen:) i början av september. man får ju passa på:) /L

2008-08-14 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback