Sånt här förgyller dagarna


Ja, ibland blir jag lite för stressad på morgonen. Jag gör egentligen inga saker som borde försena mig(kanske att sängen blir som en robot med stora starkar armar och som vägrar släppa mig ur sängen, men ok)  men idag var jag i alla fall sen ute.
Hur som helst, jag skyndade mig och klarade faktiskt marginalen med ca 1½ minut, så jag blev aldrig försenad.
Dock märkte jag en sak när jag kom till jobbet. Den ena skon "glappade" lite och jag förstod ingenting. Men sanningen är den att jag och Jonas har likadana skor, men inte samma storlek och där hade jag orsaken till "glappet".
Jag har tagit en en sko av varje par, så nu har jag en 38 på höger och en 41 på vänster.
Äh, det är sånt som händer, jag bjuder på den ;)


         

Kommentarer
Postat av: paulina

klart det smakar! Du får ju ha soya på:)

Postat av: paulina

och förresten. HAHAHA! Vilket inlägg, du är ju knäpp :D

2008-08-08 @ 15:43:44
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick ett gott skratt gumman

2008-08-09 @ 15:29:47
Postat av: lina

HAHAHAHAHA! HUR FAKKA KAN DU INTE MÄRKA DET FRÅN BÖRJAN? :D hohohohoho

2008-08-13 @ 23:51:38
URL: http://linarenwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback