Sista pusselbiten faller på plats



Idag kommer äntligen världens bästa Olle och kaklar vårt kök!
Hur nice är inte det? :) Äntligen är det färdigt!
Ja, jag vågar nästan påstå att allt är färdigt. (visst finns det små, pyttegrejer som lite sladdar och så)
Men till största delen är allting färdigt. Jag kan knappt tro det är sant. Vi fick vår älskade lägenhet i April och sen har det varit några månader med många inköp och mycket renovering, men nu. Nu är det helt enkelt galet underbart!
Före och efter bilder tror jag minsann att jag ska bjuda på snart :)

Och nu innebär det även att jag äntligen kan bjuda hem farmor och morfar på besök! Farmor har varit på mig som attan, om att få komma och kolla (eftersom det visar sig att farmors bästa vän, pappas gudmor(?) har bott i samma lägenhet fast för typ...30 år sedan? Så de vill såklart se skillnaden och besöka deras gamla lya för lite fina minnen. Och vi bjuder mer än gärna in dem :)
Nu ska jag hem och öppna för Olle, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: gabby

skulle sms dig idag men då kör vi över nätet istället, du & jonas är hjärtligt välkommna hem till mig på kingstreet lördag 16 augusi klockan 10.00 på en god frukost :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback