Skor och Woody



ikväll tror jag ganska bestämt att jag blir ägare av några nya par skor, och skor, det gillar jag! tjoohoo!

Dagen har flutit (eviga frågan, ullis, hjälp? flugit eller flygit?) och om cirkus en timme ska jag hämta upp Jonas för ett besök på Woody :) Jag tror jag kommer gilla den affären. Visst det står som bygghandel, men jag läst lite och jag tror det döljer sig så mycket mer där bakom, och dessutom gillar jag namnet, det är sött. Woody.
Frigolit är det vi är ute efter i alla fall. En stor bit frigolit (stavas det så eller jag bara chansar på uttalet? Det ser konstigt ut). Det är nämligen till vår baouta tavla som vi planerar att sätta upp i vardagsrummet som en härlig frisk fläkt och färgklick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback