Gott folk


Om jag inte hör av mig på några dagar så ligger jag nog nerbäddad med smärtor, för i kväll ska jag nämligen rida.
Ja, ni hörde rätt. Jag gjorde det i Spanien för ca ett och ett halvt år sedan, men det var också med nöd och näppe. Jag har varit på väg ett x antal gånger nu i höst men jag har aldrig samlat mod till det, men nu så.
Jag ska hoppa upp på en enorm (men fin, Älva) pålle och fördriva kvällen i stallet tillsammans med Ullis. Nej, det är inget vad eller liknande, utan allting sker på mina villkor.
Skritta, gå(?) är det jag kommer göra, trav är redan uteslutit, det kommer inte fråga.



haha, denna bilden är från förra året när vi red på Mallorca, haha
Klockren bild.

Kommentarer
Postat av: syster

Japp, dar har ni mej!

2008-12-11 @ 17:09:32
Postat av: tulle

LÄTT BÄSTA BILDEN! jag kan inte sluta skratta. haha till och med hästen skrattar! HAHA DETTA VAR KUL!

2008-12-12 @ 10:24:17
Postat av: Jag;

hahaha :) till och med hästen ja! ;)

Postat av: Anonym

Handikapp-häst?

2008-12-12 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback