Jisses vad allt går undan


Det är redan torsdag, otroligt.

Igår begav jag mig till Kajsa gullet för att överlämna en present från familjen Olsson, visste inte ens om hon var hemma, men det visade sig att det var hon, + hela släkten, haha.
Hade inte en aning om detta, så där kom jag inklampandes mitt under kalaset och middagen, haha.
Äh det var såklart inga problem, kajsa släkt, är min släkt, mi casa e su casa, ni vet. ;)
Super trevligt såklart, men jag var tyvärr tvungen att traska vidare efter bara sisådär en halvtimme, eftersom jag var tvungen att ta mig ut på Kvantum för att hämta ut ett paket, innehåll?
En julklapp till mor&far. Nu har jag inhandlat... fyra julklappar, jag är minsann på god väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback