Min hjärna är helt slut


Hej å hå vad det går, är helt slut i kroppen.
Vi brukar ändå mjukstarta veckan med lite lagom saker att göra, men idag var det bara rena bombnedslaget.
Vilket såklart är ganska roligt, med tanke på att tiden rinner iväg när man har någonting att göra (internet blir väldigt långtråkigt efter x antal timmar, tro mig).
Att titta in i en skärm i ca sju timmar är heller inget jag rekommenderar...
Problemet med att ha  mycket att göra konstant hela dagen, gör mig totalt orklös men nu är jag äntligen inne på slutspurten. Ca 45 minuter kvar. Det klarar jag.
Julradio.se hjälper mig en bra bit på vägen!
Väl efter jobb börjar jakten på ännu lite julklappar. Har "redan"(för många är det alldeles för tidigt, men jag gillar det här med att gå och tänka och handla lite då, och lite då, mysigt) inhandlat fyra st och idag blir det nog fler.
Jag får komma ihåg att ta med min lista med alla nära och käras önskemål, tjiho.
Jakten påbörjas 16.30 tillsammans med världens finaste Jonas♥

Kommentarer
Postat av: hejdå mannen.

mina hjärna?

2008-12-09 @ 12:01:56
Postat av: Jag;

thank you mr D :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback