"Nämen, titta nu, ojdå, förlåt" /K


Lunchen med Kajsa var ur mysig och det är inte ofta jag får chans att träffa henne, Malin, Lina, Paulina eller Anna på lunchen pga av respektives jobb. Malin, Lina & Kajsa jobbar som bekant i storstaden i syd, nämligen Malmö och hinna ner där på en lunch lär bli omöjligt. Anna är duktig och pluggar och Paulina har också jobb, dock i Landskrona, men hon får ju gratis och "fin" skolmat, haha :) 

Vi traskade med glädje och höga förväntningar in på "nya" Maddes, som flyttat till gamla biljardhallen på Rådhustorget.
Förväntningarna uppfylldes verkligen! Vilken skillnad och jisses vad stort!
Efter vi beställt och Kajsa vält ut ett plastmugg fullt med sugrör så satte vi oss och avnjöt lunchen. Kajsas bestod bara av the och klubba eftersom hon ätit en dunder frukost samt badat precis innan vi träffats (avundsjuk på det där med badet!!).
Själv avnjöt jag en baguette.

Nu är jobbet för dagen avklarat och jag har bytat om till joggingbyxor och en mysig hoodtröja.
Nu tänkte jag slänga ihop lite mat, thaisoppa med ris funderar jag starkt på och sen blir det bara mys med Jonas här hemma.
En lagom start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Biljaaaaard!!

2008-12-15 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback