Planerat in i minsta detalj


Ja igår blev allting äntligen bestämt angående nyår.
Jag skickade ett litet pusha på meddelande till själva värden Oskar som sedan, galant påbörjade planeringen. En stund senare mottogs ett sms med hela schemat och allas uppgifter samt en budget man hade till sin uppgift, perfekt! Nu sitter allt som en smäck.
Jag och Jonas har fått ansvar om förrätten medan Oskar har delat upp de resterande uppgifterna (varmrätt, efterrätt, dricka osv) till de övriga deltagarna som också ska joina på nyår.
Totalt blir vi tio stycken, varav åtta killar, så det lär ju bli en hel del mat, så jag är glad att jag slapp varmrätten :)

Nej jag tror detta blir toppen.
Det enda problemet som återstår nu är klädsel.
Jag är inte den som är den egentligen, men på nyår vill till och med jag glänsa lite och ha något annorlunda(klänning) på mig. Som sagt, detta är ett problem. Jag har ingen klänning.
Någon som har en över eller så, så hojta till, annars ska jag bege mig ut på jakt direkt efter jobbet idag, men det orkar jag egentligen. Vill man vara fin, får man lida pin heter det ju trots allt....

Kommentarer
Postat av: Simse

du lägger stor press på huvudrätten =)

Blir nog till att värma upp med en joggingtur och lite sudoko så man är i storform innan de tre nakna kockarna ska göra stordåd i köket

2008-12-30 @ 13:51:33
Postat av: Jag;

Såklart. Du hör ju på namnet själv, huvudrätt. det är liksom den stora rätten som alla har höga förväntningar på :)



tre x nakna kocken? Kan egentligen inte misslyckas :)Jag tror på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback