Så var det 1:e december


Tjenixen tjena,
Vilken härlig helg (än en gång)
Fredagen präglades av glögg, kajsa, lina, malin, mandel och polly i olika former. Bilderna nedan talar sitt eget språk, haha. Malin var tyvärr den drabbade " men vad jag har gjort här bak?"
Lördagen handlade mest om slapp och byggning av bar.
Det sistnämnda utfördes inte av mig, utan av Jonas och Jonas (Bill&Bull?)
Thomas har nämligen haft garage städning och där har hittats tillräckligt med byggmaterial för att bygga en bar som sedan ska pryda Jonas och Nicklas vardagsrum. Jag var lite skeptisk till hela projektet i början, men nu i slutändan får jag nog ta tillbaka det, det blev bättre än förväntat.
Allt är väl inte riktigt färdig om jag har förstått det hela rätt, några små saker/förbättringar som ska fixas innan det blir invigning.
Lördags kvällen avslutades sen med vänner, mat och dricka på 261, där det var ett litet partaj för inbjudna med som sagt mat och dricka, toppen trevligt! Bilder har jag som vanligt, de dyker väl upp om någon vecka eller så ;)
Söndagen handlade bara om jul! Ja nästan i alla fall.
Tände förste advent ljuset i den fina ljusstaken som jag motvilligt fått av mamma, och sen byggde vi ihop vårt egna julpynt som jag beställt från Panduro. Jag tyckte det hela var toppen mysigt, men Jonas fick ta en paus på si så där två-tre timmar innan han hade samlat nytt tålamod till sina tre tomtar som han fick i uppdrag. Jag själv gjorde tre tomteflickor.
Sen avslutades kvällen med Wallander - Blodsband.

      
   

Kommentarer
Postat av: OG

Verkligen Bill&Bull!

2008-12-01 @ 18:24:51
Postat av: Paulina

Haha, är det adventsljusstaken uppe till vänster? ;)

Postat av: Jag;

de är så söta så :) bill&bull.

paulie, vadå adventsljusstake? gubbarna och det? det är såklart Linas masterpiece... fråga mig inte vad det är...

2008-12-02 @ 09:50:49
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback