Auuurrgghhh kapten


Ja nu sitter jag här igen, återigen med en piratlapp för mitt vänstra öga. Den enda som tycker detta verkar vara positivt är Malin, som glatt vill att jag ha ska denna på mig på fredag. Nja tänker jag, så mycket tänker jag nog inte bjuda på mig själv, haha. Kanske om vi bestämmer att kvällen ska ha Pirattema! Då är jag med, och kommer gärna med min lapp framför ögat, haha.
Nej usch, precis kommit hem från doktorn igen. Lite glada nyheterna i alla fall, halva infektionen/inflammationen/bakterien hade försvunnit, tjoohooo, det är alltid något! :) Men dessvärre måste jag ha på lappen i 2-3 dagar innan jag kan ta bort den igen, och räknar jag rätt så innebär det att jag måste ha den på på fredag. skit! Kanske får ta av den precis innan jag sticker iväg, om jag kan sticka iväg, vilket jag verkligen hoppas! Det är ju inget som smittar eller något, så ni andra behöver inte vara oroliga.
Egentligen sämsta veckan/helgen att få denna skiten på. Fredag som sagt, middag med tjejerna innan de åker, lördag, stor fest på Strandpaviljongen, ni som för övrigt inte har köpt biljetter, köp nu!! Och på söndag ska jag, paulina och anna vinka av kajsa,lina och malin på flygplatsen och sen är det tänkt att jag ska hämta kära moren på flygplatsen också, men jag tror jag får ligga lågt med mina planer, än så länge...

Jaha, vad ska jag göra nu? Någon som har förslag till en halv blind människa?:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag lovar du är min idol om du har lappen på haha

2008-02-27 @ 22:33:33
Postat av: Anonym

innerst inne är du ond! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback