Dansa senap


Det var mycket trevligt igår kväll. Vid 8 tiden var vi äntligen hos Amanda. Mycket trevlig tillställning och god mat ! oh yes! Hoppas du blev nöjd med allting babe, även om din fina och mysiga säng anländer nästa vecka :)
Väl efter maten och allt, så blev det efterrätt, desserter är verkligen ett svårt fall för mig, fan alltså. Det är så gott.

Efter några videosnuttar på fyrverkerier, "denna är läcker, titta, bara poff " så kom ena halvan av gängets taxi, och de andra åkte i Jonas i bil,  och vi begav oss in mot stan för en gammal hederlig TT :)
Malleballe hittade dit och likaså kajsen och christoffer. Och vem kan klaga på det sällskapet? Not me. 
Nej igår var det roligt folk ute, enligt mig. Ullis, Lina och Frida var också ute och det var alldeles för längesen jag träffa er, förlåt :( Vet inte om Ullis och Robert menade allvar med att bada kl 03.00, hm, jag antar att jag får ta reda på det, hahah. 
För att försöka förklara rubriken så kommer jag hänvisa till Phil på måndag då jag ska lägga ut en film på honom, hahah! Han gick stolt genom stan, full och glad och dansade senap. Vad senap har för betydelse i hans sång och dans har vi fortfarande inte listat ut . 

Nej, nu tänkte trycka i mig lite frukost och bara allmänt ligga och svälla i sängen. Om cirkus.. tre timmar ska jag bege mig 50 meter hemifrån för att äntligen få avnjuta en helkroppsmassage på Maderma, och sen ikväll väntar middag på Akropolis, kan det bli bättre? :)

Kommentarer
Postat av: paulina

hoppas din dag blir super jojobojo:)

Postat av: Anonym

tack så hjärtligt du! :)

2008-02-02 @ 16:35:22
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Lina

alltid trevligt att träffa dig med snutt! jag ska också unna mig massage.. var det 295 kr det kostade?

2008-02-02 @ 16:58:47
URL: http://linala.blogg.se
Postat av: Ullis & Robban

Det var bad för hela slanten Jojo ! Jacuzzi utomhus.. Haha riktigt najs ! Fram tills man skulle gå upp.. BRR ! ;P (Blev INGEN sömn den natten, upp sju på stallet)..

2008-02-03 @ 13:44:47
Postat av: Anonym

wooow, var badar ni det någonstans?:D

2008-02-03 @ 19:43:50
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback