En helt vanlig onsdag..



.. men ändå lill-lördag !

Japp, jobbat undan ganska mycket nu på morgonen. Har fortfarande mycket att göra, men tyngden har lättat lite från mina axlar, så det är skönt.
Igår gick jag in och läste på studera.nu, och jag förstår ingenting! Verkligen ingenting. Jag skulle vara duktig och leta upp någon kurs eller liknande, men jag stängde ner skiten igen. Jag hänger inte med alls, jag tror minsann att jag ska ringa Karl Maschka(studievägledare på Gullstrand) och boka in ett möte med honom, det kan man väl fortfarande göra även om man inte är elev på skolan? Jo, det måste man. Det ska jag göra ändå.
Sitter och känner att gårdagens huvudvärk är på väg tillbaka, skit! Det är jobbigt att sitta framför en datorskärm i ca 6 timmar om dagen. Oftast kommer huvudvärken där ifrån, men det är ännu värre när man redan har huvudvärk och sen sätter sig vid datorn. Äh, det finns inget jag kan göra, utan datorn, kan jag inte göra ett piss.
Nej, nu är det snart kaffe och jag trycka i mig lite naturgodis, som jag köpte igår för att smaska i mig här på kontoret. En liten energikick så att säga :)

Kommentarer
Postat av: Farah

Klart man kan boka möte med Mashka, jag kommer nästa torsdag, vi kan gå tillsammans, ska ändå hälsa på Matte!

Postat av: Jojo

men det är inte bara för mig att gå farah darling. Jag har ett jobb you know:)
haha. Jag ska nog dit imorgon..

2008-02-06 @ 11:26:27
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Karl Mashka

Du är välkommen in.

2008-02-06 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback