Förbjud löpning!


Vet ni vad jag hatar?
- Folk som springer!
Egentligen hatar jag inte dem som utövar själva löpningen, utan jag hatar löpningen! Det är en stor skillnad på det, vill bara poängtera det, så att alla hänger med? :)

När man väl tar sig i kragen och beger sig ut på promenad i det kalla och typiska Sverige vädret, så känner man sig hejnöjd, eller i alla fall jag. Det är inte ofta jag "unnar" (om man nu vill kalla det så) mig dessa promenader, men när jag väl gör, då jävlar, stoltheten bara växer inom mig, och jag är så nöjd, så jävla nöjd!
Så där går man och lyssnar på musik, pratar med sig själv, tittar på fåglar, sjunger, dansar eller vad man nu gör. Själv håller jag det för mig själv, vad jag utövar för saker på mina promenader.
I vilket fall som helst, det värsta jag vet när jag är ute och promenerar, är folk som kommer springade sidan om mig! Jag hatar det!
Här går man nöjd i sin egna lilla värld, och så kommer en jävla atlet springande sidan om mig och bara knölar upp det i ansiktet på en. "Öhh, titta på mig, jag springer, men det orkar inte du".
OH! Det stör mig något fruktansvärt. Jag var bara tvungen att skriva det.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag håller med sörru, fast jag brukar iofs jogga då och då när jag är på promenad. VÄRLDENS säsmta kondis här!

Postat av: Syster

Ja, O egnetligen om ja hade fatt valja hade ja
kommit hem...Men nu e inte fallet sa att ja tanker ge upp,Aldrig! O ja tror du saknar Lampan mer an mej.;(Ja kommer, When the time is right, U know!!:)
Saknar dej mer an nansin,Alltid! O hoppas att du kommer att overraskar mig snart!:)
Nu du Lillan Nu maste ja fortatta jobba igen....
9 lampor....Jag vill ocksa ha 9 lampor...Kan man borsta alla Lampor hela dagarna i anda....

2008-02-05 @ 10:56:09
Postat av: mamma

systra din är inte klok
9 lampor.. hur faan
ska det gå till
9 lampor o promenera med
ha ha ha

2008-02-05 @ 12:01:28
Postat av: gabbsan

akta så att din kära kusin inte kommer & springer förbi dig en dag ;) muuhhahaha då ska jag känna mig helnöjd..haha skoja bara , hatar också löpning , men gud så effektivt det är. tjingeling!

2008-02-05 @ 14:56:15
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: malin

jag blir också förbannad på folk som springer, vafan liksom! lönt att utsätta sig för sån skit haha

2008-02-05 @ 16:29:37
Postat av: Anonym

mja, vetitusan om det är effektivt, haha

2008-02-05 @ 17:52:59
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback