Frida är patetisk


Nu kommer jag här igen och ska börja klaga. Men vi har yttrandefrihet i vårt land, so hey, why not?

Både Vakna! med the Voice och Mix Megapol hade samma gäst denna morgon, nämligen Frida Muranius eller bara Frida som många kanske känner henne vid. Denna människa slog förra sommaren igenom med "hiten" Dunka mig gul och blå. En riktig sommarplåga som vare sig man ville eller inte satte sig på minnet. Det är väl egentligen det varje artist strävar efter, att göra en sådan hit som fastnar hos alla och som vägrar släppa taget.
Denna låten, Dunka mig gul och blå, var ALDRIG en låt som fick mig att dansa loss och dra på smilet, inte ens på studenten! Och ja, gott folk, vår artist på vår för övrigt underbara studentdag var just denna Frida. Blä! Hur det kom att hända, men fine, det är ett tag sen. Jag ska inte grubbla över det, synd bara att man måste associera denna människan till vår student. Brr, rysningar.

Nu är hon återigen aktuell, denna gången ska hon vara med i Melodifestivalen, herre gud. Vad fanken är det för juryn som väljer ut låtarna som får vara med på delfinalerna?
Nej, usch säger jag.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag :)

Postat av: Anonym

Namen ja vet nagon som mer eller mindre star pa bordet till " alla Som inte dansar ar en valdtakts man" Detta faller dej i smaken ...Kanske finns dar manga som hittar sin "klicsh" I " dunka mig gul o bla!

2008-02-20 @ 12:20:23
Postat av: Anonym

min blogg, mina åsikter helt enkelt ! :) haha

2008-02-20 @ 12:51:10
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Dannis

Ljug inte,du älskade den förra sommaren.

2008-02-20 @ 15:08:42
Postat av: Mandy

sncka inte skit, du stod längs fram, vid secene, på studenten!

2008-02-20 @ 15:28:07
Postat av: Mandy

sncka inte skit, du stod längs fram, vid secene, på studenten!

2008-02-20 @ 15:28:20
Postat av: Anonym

hahah okeeeej mandy! :)
vi säger så ;)

Jag älskade sommaren ja, men inte Frida!

2008-02-20 @ 15:36:25
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback